dogs

Favorite

25 Moments of Misfortune That Tossed a Wrench into Good Times

Listen, it's not like we're out here living our best life, but at least we don't usually have to deal with this type of crap. So enjoy the less than terrible days and laugh at the bad days other people have. If you wanna see more hardships, then check these out.

Sad crazy disappointed terrible dogs twitter pictures wtf FAIL disaster lol funny - 8065541
View List
  • -
  • Vote
  • -
Favorite

38 Panorama Fails That Morphed Animals into Adorable Monstrosities

Or panoranimals, if you will. We haven't totally worked out the kinks involved in taking a panorama photo of a pet. Especially since you can't really tell a dog to hold still. Either way, these cute little monstrosities are the unwanted progeny of people's digital mistakes. Who's a long boy???

dogs adorable wtf pets cute lol freaky horses Cats funny weird animals horse - 8062213
View List
  • -
  • Vote
  • -
  • -
  • Vote
  • -

This Mastiff shows just the kind of stubborn fortitude in the face of daunting odds that I can get down with. Life's all about slowly working through the daily, potentially struggle-filled grind; and in this case, we can watch a Mastiff do it at their own damn pace. I respect the (lack of) hustle. It's all about getting it done. 

Favorite

22 Eye-Perplexing Images of Misleading Perspective

Sometimes it's good to exercise your eyes with images that take a minute to figure out what's going on. So warm up your eyeballs, it's time for a brain workout. If you want more brain-skewing images, then check these out.

dogs pictures art optical illusions clever funny pics interesting perspective optical illusion funny animals - 8040197
View List
  • -
  • Vote
  • -
Favorite

29 Strange Images of Vintage WTF That Prove People Have Been Weird Forever

Turns out we've always been strange. For decades before you were born, people loved spooky skeletons, spanking, and dressing up their dogs like people. So things have never really changed. Whether that information makes you feel any better is up to you.

images pictures wtf strange lol black and white funny weird vintage dogs circus animals - 7608837
View List
  • -
  • Vote
  • -
Favorite

25 Various Dissapointing Moments of Failure and Misfortune

You may have thought your day sucked, but these photos might give you some extra insight into whether or not it really did. Here are some big errors, medium mistakes and comically sad moments that will help you decide.

Sad sucks cars problem lol mistake funny stupid dogs fine tattoos snakes animals - 7595013
View List
  • -
  • Vote
  • -
Favorite

An Amazing Twitter Story About Hank The Heroic Dog Saving His Family

All that barking wasn't for nothing after all! Hank the Heroic Dog is here to inspire you with his courageous act. He is the VERY BEST BOY. 

dogs twitter awesome fire social media animals - 8005125
View List
  • -
  • Vote
  • -
Favorite

24 Mind-Stretching Pics of Skewed Perspective

Here's a menagerie of strange pictures brought to life by the manipulation of perspective. We've got impossibly big hands, 3D artwork, crazy designs and warped-looking pets. So warm up your brain muscles to take a peak at these double-take-tastic real life optical illusions.

dogs pictures pets interesting eyes picture brain Cats perspective optical illusion funny illusion - 7568133
View List
  • -
  • Vote
  • -
  • -
  • Vote
  • -

So we take it that this is like a regular problem for Australians? At least it seems like a koala sneaking into your car is better than big-ass spiders, which also happens. We like it when this little guy tries to figure out what a window is.

  • -
  • Vote
  • -

I feel you on this one, Dawg. Dude had his whole world lit on fire with excitement when the guy walked through the door dressed up as his favorite toy! Talk about a dream come true. 

Favorite

25 Mind-Warping Pics of Wacky Perspective

Not many images have the kind of mind-stopping power as a brain-confounding image of skewed perspective. These real-life optical illusions will give your eyes a workout they didn't ask for. And if you want to see more misleading images to make you double-take, then check these out.

dogs images pictures eyes brain Cats perspective optical illusion funny illusion trick - 7960581
View List
  • -
  • Vote
  • -
Via TOP DAY
  • -
  • Vote
  • -

This dog is the hero the world needs and deserves. Seriously. The timing for comedic relief couldn't have been more clutch, dawg. An oldie, but damn, always a goldie! 

Favorite

21 First World Anarchists Who Sent a Strongly Worded Message to the Man

When the world told these people, animals, and things to not do things, they did them, by gum. Not necessarily enough to get themselves in trouble, but more just for the thrill of breaking the rules. If you wanna see more people break the world in a way that it can be easily repaired by tomorrow, then here's more.

rules anarchy criminal funny law shoes dogs paint signs fence cold cars bench - 7851013
View List
  • -
  • Vote
  • -
  • -
  • Vote
  • -

Dog Park Debbie strikes again! She's not having any of your dog's insensitive lust, when it comes to her dog. And you better believe she's ready to get the cops involved! 

Favorite

22 Times People Had Their Day Derailed by Misfortune

We've got piles of garbage! We've got ruined couches! We've got spurned lovers and misfortune of all stripes! There's a lot of ways to turn someone's day into crap, and these are just a small few.

bad dogs pizza destruction cars mistakes problem ruined accidents awful stupid - 7540485
View List
  • -
  • Vote
  • -